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Task / Tâche #3928

closed

Situazione Liquid Feedback

Added by Kira May about 12 years ago. Updated over 11 years ago.

Status:
Closed
Priority:
Low
Assignee:
Start date:
29 October 2012
Due date:
08 March 2013
% Done:

100%

Estimated time:

Description

Signor Bacco :)
Il testimone di Liquid Feedback è passato a lei!

-Ci serve conoscere la situazione attuale della piattaforma:
Server? Accessi? Sicurezza? Test utenti?

-Sarebbe opportuno che prendesse contatto con lo studente ed il rappresentante del südtirol per comunicare il passaggio di testimone. Sono a disposizione per fornire contatti e correggere il suo dolcissimo italiano francesizzante ;)

grassssie!:P

Actions #1

Updated by bacco about 12 years ago

Ne parliamo martedì prossimo al Tra ;)

Actions #2

Updated by bacco about 12 years ago

Rod ed io ci siamo incontrati e abbiamo parlato su come proseguire il compito. In questa settimana manderemo un mail di primo contatto con la sezione dell'alto Adige che sembra ci ospita per saperne un pò di più su come funziona liquid. Abbiamo visualizzato liquid e abbiamo parlato di come poter iniziare a fare dei test nelle sezioni vari. Prenderemmo contatto con Luiis un pò più tardi nel progetto (in questo momento vogliamo concentrarci di più su l'interfaccia utenti piuttosto che sulla programmazione della macchina). Interessante sarebbe prendere contatto con questo sedicente Carlo von Arx che, dopo aver seguito per più di un ora e mezza su youtube una sua relazione ci è sembrato molto interessante e possiamo dire che lui è un "vero" pro di liquid. Angi riesci a contattarlo per un primo contatto?

Actions #3

Updated by Kira May almost 12 years ago

ottimo! bravissimi! fatemi avere i dati di contatto entro la fine del mese che provvedo subito!
per favore attiva rod per questo progetto così che possiate contribuire entrambi ai task e più avanti a crearli.
:)

Actions #4

Updated by Kira May almost 12 years ago

  • Status changed from New to 2

Per favore ricordatevi di inserire gli aggiornamenti qui, le mail non sono una testimonianza per i membri futuri.
Per favore assegnarmi un ticket fornendomi i dati di contatto, ho visto che mi era stato mandato un mail ma (che perdita di tempo andare a cercarla) trovo il sistema dei ticket molto più efficiente. Grazie :)

Actions #5

Updated by Kira May almost 12 years ago

  • Priority changed from High to Normal
Actions #6

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 06 November 2012 to 13 January 2013

Due date reached, automatically increased by 2 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #7

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 13 January 2013 to 16 January 2013

Due date reached, automatically increased by 2 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #8

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 16 January 2013 to 19 January 2013

Due date reached, automatically increased by 2 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #9

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 19 January 2013 to 22 January 2013

Due date reached, automatically increased by 2 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #10

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 22 January 2013 to 25 January 2013

Due date reached, automatically increased by 2 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #11

Updated by Kira May almost 12 years ago

  • Due date changed from 25 January 2013 to 31 January 2013

Signor Bacco!
operbacco, ci mancano notizie del suo incarico ;)
è pregato di allegare un documento pdf attestante la situazione attuale di liquid feedback.
Prolungo il termine di consegna di 1 settimana.
Ringrazio per svolgere SUBITO!

Actions #12

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 31 January 2013 to 03 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #13

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 03 February 2013 to 06 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #14

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 06 February 2013 to 09 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #15

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 09 February 2013 to 12 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #16

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 12 February 2013 to 15 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #17

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 15 February 2013 to 18 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #18

Updated by admin almost 12 years ago

  • Due date changed from 18 February 2013 to 21 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #19

Updated by admin over 11 years ago

  • Due date changed from 21 February 2013 to 24 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #20

Updated by admin over 11 years ago

  • Due date changed from 24 February 2013 to 27 February 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #21

Updated by admin over 11 years ago

  • Due date changed from 27 February 2013 to 02 March 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #22

Updated by admin over 11 years ago

  • Due date changed from 02 March 2013 to 05 March 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #23

Updated by admin over 11 years ago

  • Due date changed from 05 March 2013 to 08 March 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #24

Updated by rodrigo over 11 years ago

  • Status changed from Needs Work to Won't Do
  • Priority changed from Normal to Low
  • % Done changed from 0 to 100

anche questo Ticket lo chiudiamo perchè al momento genera solo avvisi...
Riprenderemo il discorso quando sarà il caso.

Actions #25

Updated by admin over 11 years ago

  • Assignee changed from bacco to Kira May

Automaticaclly enforce assigned-to to the author of the ticket

Actions #26

Updated by admin over 11 years ago

  • Status changed from Won't Do to Closed

Automatically close after 30 days

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