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Bug / Feature #4839

closed

Redmine-Skript läuft unter gewissen Konditionen Amok

Added by Simon Rupf about 11 years ago. Updated about 11 years ago.

Status:
Closed
Priority:
Normal
Assignee:
Category:
-
Target version:
-
Start date:
12 March 2013
Due date:
30 May 2013
% Done:

100%

Estimated time:
Request Type:
Bug Report

Description

Ein Beispiel dafür ist #1765: Wenn ich die Meldung «No feedback for 60 days, ticket automatically set to Won't Do» richtig verstehe, dann versucht das Skript den Status auf «Won't Do» zu setzen, das funktioniert aber nicht und daher probiert das Skript das ein paar Minuten später erneut.

Leider werden dadurch die am Ticket beteiligten Personen (Alexis, Guillaume) alle paar Minuten mit Mails zugespamt, daher habe ich mir erlaubt, dieses Ticket als Dringend einzureichen. Wir haben das Problem als Quickfix mit einem Update versehen und hoffen, dass das Problem dadurch vorläufig gelöst ist.

Actions #1

Updated by admin about 11 years ago

  • Due date set to 15 March 2013

Automatically enforce due date for Urgent Priority to 3 days in the future

Actions #2

Updated by admin about 11 years ago

  • Assignee set to oschad

Assign unassigined ticket to project leader

Actions #3

Updated by admin about 11 years ago

  • Status changed from New to Needs Work

Automatically changed from new state after 3 days

Actions #4

Updated by admin about 11 years ago

  • Due date changed from 15 March 2013 to 18 March 2013

Due date reached, automatically increased by 3 days. Please handle this ticket immedialty

Actions #5

Updated by corvus about 11 years ago

  • Assignee changed from oschad to corvus
  • Target version deleted (Meeting 17. März 2013)
Actions #6

Updated by corvus about 11 years ago

  • Due date changed from 18 March 2013 to 30 May 2013
  • Status changed from Needs Work to Needs Feedback

Ich habe das script angepasst, konnte aber nicht keine testsituation reproduzieren. Ich werde es beobachten und sehen ob meine Änderung was gebracht hat.

Actions #7

Updated by admin about 11 years ago

  • Assignee changed from corvus to Simon Rupf

Automaticaclly enforce assigned-to to the author of the ticket

Actions #8

Updated by Simon Rupf about 11 years ago

  • Status changed from Needs Feedback to Closed
  • Priority changed from Urgent to Normal
  • % Done changed from 0 to 100

Vielen Dank! Ich konnte es auch nicht mehr reproduzieren.

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