Project

General

Profile

Actions

Task / Tâche #5957

closed

E-Mail von admin@example.com an info@piratenpartei.ch

Added by Anonymous about 8 years ago. Updated over 6 years ago.

Status:
Closed
Priority:
Normal
Assignee:
-
Category:
E-Mail
Target version:
-
Start date:
09 November 2013
Due date:
% Done:

50%

Estimated time:

Description

Weil ich bei der PPAG OTRS abfrage, habe ich bereits das 2. Ticket erhalten mit dieser Nachricht:

This is the mail system at host mail-1-p.piratenpartei.ch.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<>: delivery temporarily suspended: connect to
example.com[93.184.216.119]:25: Connection timed out

Angehängt war eine .eml-Datei mit folgender Meldung:

Für diese Drupal-Version steht ein Sicherheitsupdate zur Verfügung. Um die Sicherheit des Servers sicherzustellen, sollte umgehend aktualisiert werden!

Es sind Sicherheits-Updates für eines oder mehrerer Ihrer Module oder Themes verfügbar. Um die Sicherheit Ihres Servers zu gewährleisten, sollten Sie unverzüglich ein Update durchführen.
Weitere Information zu verfügbaren Aktualisierungen: http://equipment.piratenpartei.ch/admin/reports/updates

Your site is currently configured to send these emails when any updates are available. To get notified only for security updates, http://equipment.pirateparty.ch/admin/reports/updates/settings.

Ich bin ja auch (noch) Materialverwalter, aber für die Einstellungen habe ich keine Berechtigungen.
Kann das jemand von euch bitte fixen? Danke.


Related issues

Related to Digitale Infrastruktur - Task / Tâche #4624: Archivierung von Alten Seitenk_backlog17 February 201318 April 2013

Actions
Actions #1

Updated by Simon Rupf about 8 years ago

  • Tracker changed from Information / Varia to kanban
  • Status changed from New to k_backlog

Wurde an der letzten Vorstandssitzung besprochen. Dieses Drupal soll archiviert und danach gelöscht werden. Dadurch würde auch diese Fehlkonfiguration gelöst werden.

Actions #2

Updated by jowi almost 8 years ago

  • Status changed from k_backlog to k_todo
  • Assignee set to Simon Rupf
Actions #3

Updated by Simon Rupf almost 8 years ago

  • Status changed from k_todo to k_in_progress
  • % Done changed from 0 to 50

Die Seite wurde gesichert und ins Archiv verschoben. Nun muss ich noch die alte Drupal Maschine finden, abschalten und den verwendeten Speicherplatz wieder freigeben. Dann sollte es auch mit diesen Erinnerungen endlich aufhören.

Actions #4

Updated by philhug over 6 years ago

  • Category set to E-Mail
Actions #5

Updated by philhug over 6 years ago

  • Tracker changed from kanban to Task / Tâche
  • Status changed from k_in_progress to New
Actions #6

Updated by philhug over 6 years ago

  • Assignee deleted (Simon Rupf)
Actions #7

Updated by philhug over 6 years ago

  • Status changed from New to Done
Actions #8

Updated by janfader over 6 years ago

  • Status changed from Done to Closed
Actions

Also available in: Atom PDF