Project

General

Profile

Actions

Bug / Feature #8110

closed

Berechtigung Civi-CRM für Newsletter PPZH und Flaschenpost PPS

Added by Anonymous almost 5 years ago. Updated over 4 years ago.

Status:
Closed
Priority:
High
Assignee:
Category:
Infra
Target version:
-
Start date:
02 June 2019
Due date:
% Done:

100%

Estimated time:
Request Type:
Feature Request

Description

Ahoi zusammen,

Ich wollte gestern einen Newsletter für PPZH versenden, konnte ihn aufsetzen, aber als ich ihn an die Mitglieder PPZH versenden wollte, kam die Meldung "authorisation failed". David konnte ihn dann versenden.

Könnte man mich berechtigen um Newsletter für PPZH zu versenden und gleich auch für Flaschenpost / Newsletter PPS. Ich stelle es auf "High", da ich den Versand der Flaschenpost nächste Woche machen sollte.

Herzlichen Dank und piratige Grüsse

Dani

Actions #1

Updated by jowi almost 5 years ago

  • Assignee set to janfader
Actions #2

Updated by janfader over 4 years ago

  • Assignee changed from janfader to jowi
Actions #3

Updated by SteffenO over 4 years ago

  • % Done changed from 0 to 100

erledigt

Actions #4

Updated by SteffenO over 4 years ago

  • Status changed from New to Done
Actions #5

Updated by SteffenO over 4 years ago

  • Status changed from Done to Closed
Actions

Also available in: Atom PDF